dimarts, d’octubre 22

REPTE Crear una cançó ( fins dimecres 6 de Novembre)



PASSES A SEGUIR:
1) QUIN ÉS EL TEMA DE LA CANÇÓ:
- Som els follets del bosc, ens ha desaparegut  tota l'aigua del nostre país i volem que torni a haver-hi. Necessitam més aigua d'on sigui.
2)FEU UNA LLISTA DE PARAULES RELACIONADES AMB EL TEMA
- Exemples: mar, pluja, sed, tristesa, follets, buscarem,tenim,  ..... (AIXÍ MOLTES)
3)FEU FRASES AMB AQUESTE PARAULES
- Exemple: Necessit que tota l'aigua vengui  molt ràpid al meu país.(AIXÍ MOLTES)
4)ESCOLTEU LA MÚSICA I MODIFICAM LES FRASES PERQUÈ S'ADAPTIN AL RITME
Ne-ces-sit que to-ta l'ai-gua ven-gui  molt rà-pid al meu país. (NO EM SERVEIX)
Ne-ces-sit que to-ta l'ai-gua ven-gui             rà-pid al meu país. (SÍ  EM SERVEIX)
5) CANTAU  I COMPROVEU  SI QUEDA BÉ 

6) ESCRIVIU LA LLETRA EN PAPER  I DESPRÉS  LES POSAU AL BLOC COM A COMENTARI. ESCRIVIU : PARELLA 1, PARELLA 2, PARELLA 3  ...ETC I EL COMENTARI


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada